Hieman päivitystä nyt tämänkin blogin puolelle. Pääasiassa olen viimeaikoina olen tuota toista blogia päivitellyt muiden askartelujen osalta kuin mineilyn. Mutta nyt yksi päivitys tällekkin puolelle... Pieni sellainen mutta kuitenkin..

Elikkäs. Minulle tulee Ihana -askartelulehti ja siellä oli ohje puunkantokopan tekemiseen 1:12 koossa. Pitihän sitä kokeilla..

IMG_7729-normal.jpg

Liimapuristin esittää mittatikkua..
Lankani oli vääränlaista, tuollaista paksua liukasta narua mutta meni kokeiluversiosta. Juuttinarusta olisin voinut tehdä mutta se on jossain hukassa tällä hetkellä... Muutenkin tuo oli tuollainen kokeiluversio.. Punomisenikin meni väärin ja sen kyllä huomaa, jouduin käyttämään liimaa lisäapuna kun ei meinannut lanka pysyä paikoillaan..

 

IMG_7730-normal.jpg

No mutta, eiköhän näistä muutaman toisenkin voi vielä kokeilla.. Näitä meille tulee aika paljon kun kaikki säästävät näitä minulle, osan olen jo poiskin heittänyt kun alkoi kertyä niin paljon..

 

IMG_7693-normal.jpg

Paljon kaikkea pientä askartelu sälää löytyy kyllä mutta ei vain ole saanut tehtyä mitään.
Kuvassa siis kaksi muumi paikkaa, bunka (?) lankaa ja kaksi mustaa muovista putkea kassakoneen kuittirullan sisältä. Nuita putkia minä  muutamia pelastin kesällä töistä jotenka niitä on joku 5-7kpl. Ensimmäisenä keksin että niistä voisi tehdä lintujen juottoaltaan jalan, mutta mistä yläosa.. Ja sitä rataa.

Ehkä pitäisi taas kehitellä joku materiaalivaihto mitä piristäisi mieltä harmaan syksyn keskellä..