...Joulukalenteriin.

Luukut 2, 12 ja 19..

--Ovat saapuneet Ainon Nilikentänmineiltä.

Luukut 4 ja 6...

...Ovat saapuneet Helenalta hellunhulinoista.

Luukut 5, 9 ja 15...

...Ovat saapuneet Marjalta.

Luukut 7, 8 ja 19...

...Ovat saapuneet Emmalta Villa Emmasta. Tässä onkin hauska juttu kun itse olen merkinnyt Emmalle luukun 18, mutta sainkin häneltä 19. Nimittäin menin ja sekoitin luukut 18 ja 19. Muistin, että minun pitää laittaa Emmalle luukku 18 ja AinoSlle luukku 19 (niin lukee joulukalenteripostauksessanikin). Jossain kohti meni joku vikaan ja olen sössinyt kaiken. Jos ihan oikeilla numeroilla siis mentäisiin, olisi minulla päivälle 19 kaksi luukkua ja päivälle 18 ei ollenkaan, joten olen päättänyt että avaankin Emman luukut 18 jolloin saan molemmille päiville jotain :) Minä olen hyvä sössimään kaiken! 

Luukut 1, 10 ja 20..

Ovat peräisin Jaanalta Jaanan Jaanan ateljeesta

Luukut 21 ja 25...

Ovat peräisin Reetalta nukkekoti Kauniista.

Luukut 11, 16 ja 22...

...Ovat peräisin Tilkkutiinalta 

Luukut 3, 14, 23 ja 24..

Ovat peräisin Äiteltä ja Jarmiinalta suuresta maailmasta.

Näinollen siis puuttuvat enään Leenan luukut 13 ja 17. Enään 10päivää ensimmäisen luukun avaamiseen!!!!! Ja silti Villa RinneApilsta puuttuu edelleen joulukuusi..

Eilen tuli käytyä Kädentaitomessuilla, mutta arvatkaapa vain otinko kuvia ostoksistani.. No niitä saatte kunhan ehdin. Paljon en mihi aiheisia asioita ostanut, mutta päivitän ne silti tänne kunhan muistan kuvata ne. Olisi niin paljon muutakin kuvattavaa.. Mutta yhden pienen asian muistin kuvata!

HYVÄÄ JOULU(KUU)N ODOTUSTA KAIKILLE ISOILLE JA PIENILLE :)