Noniin taas.. Mistäs lähdettäis liikkeelle.. Vaikkapa niistä tuhlailuista joista yksi paketti saapui tänään.

Mosaiikkimiljöön paketti saapui tänään tänne. Voi vitsit!


Nuille on käyttökohde juu, mutta epäilen ettei riitä.. Mitäs sitten keksitään..


Näillekki on käyttökohde. Mutta. Nyt kun ihan livenä näen nuo palat ja huomaan että niissä onkin 'vinot' reunat niin enpäs olekkaan varma soveltuuko nuo siihen mihin suunnittelin.. Toivottavasti..


Laatat tarvitsevat tietysti myös saumalaastia. Ja väriaineen. Joka siis todellisuudessa on tumman violetti eikä tuollainen mikä kuvassa :D On taas kaikkiin kuviin hypännyt tuo väri huijari. Tyhmä se sellainen, mistä lie aina kuviin tupsahtelee :D


Ostoskoriin ja myös 'vahingossa' pyöreitä peilin paloja sekä pieniä mosaiikki laattoja. Näille ei ole  vielä mitään erityistä käyttökohdetta mutta eiköhän sekin vielä löydy.. Vai mitä luulette :D

Kerroin eilen kuivuneista ruusuista jotka äitini lupasi minulle..

Mutta kun ne ovat näin kauniita vaikkakin ovat kuivuneet! Eihän nuita raaski ruveta tuoamaan.. :D 

Pitäisikö ? No joo.. Mineily rintamalla on vähän hiljaisempaa kun olen enemmän 1:1 askarteluja viime aikoina tehnyt. Niiden eilisten 1:12 ompelusten lisäkis. Olen yrittänyt saada äitiäni innostumaan käsillä tekemisestä.. Sovittiin että opetan sille kukkien tekoa ja yhdessä opetellemme tekemään huiveja solmimalla. Sen lisäksi että sain sen ostamaan kasan lankaa ja etsin sille netistä kivoja neulonta ohejita. Tässä onkin neulonta blogeja ahkerasti selailtu. Ja olen miettinyt miksi minä en osaa :D

Niin tosiaan meinasi jo unohtua. Tunteeko kukaan tarvetta lasilevylle?

Roskiin menee jos kukaan ei tahdo. Jäi kehyksistä yli (lue lisää toisesta blogistani), enkä sitä 'uskalla' säästää. Hajoitan kumminkin ja tuskin minulla tuolle mitään käyttöä on. Kun ei ole edes työvalineitä millä tuota voisi muunnella..