Viimeisiä viedään.. Huomenna viimeinen joulukalenterin luukku :/ Sen päivityksen saatte sitten joskus joulun jälkeen. Nytkin puuttuvat kokonaan kuvat minun lähetyksistäni sillä en ole omalla koneella jossa ne kuvat ovat. Sitä se joulu teettää :) Katsellaan jos joskus muistan laittaa myöhemmin ne tähän päivitykseen. 
Mutta nyt niihin luukkuinin.

Luukun 19 vaihdoin Sirkan kanssa


Minä sain Sirkalta coctail tikkuja (mitä olenkin kaivannut) sekä kukkakannun ja pitsiliinan ihanassa ruusu rasiassa.

Minä laitoin Sirkalle kylpyhuonesetin, pyyhepino, wc paperia, pesusieni ja suihkuverho.

Luukun 20 kanssani vaihtoi Äite


Minä sain ihanan hedelmäkorin ja kakun. Pahoittelen erittäin huonoa kuvaa mutta kamera ei oikein ollut kaverini.

Minä laitoin Äitelle kaksi valokuvaa sekä kaksi jakkara aihiota.

Luukun 21 vaihto sujui Mariannen kanssa


Minä sain ihanan mustan hatun! Itse yritin joskus kauan sitten kokeilla tuollaisen hatun tekoa mutta se epäonnistui pahemman kerran! No, jos sitä nyt jaksaisi yrittää uudelleen?

Eilinen luukku 22 ja vaihtoparina Äite


Sain ihanan tarjottimen, rasian sekä jäätelö annoksen ja mukin. Nuo olivat niiiiiiin pieniä, ihania! Meinasi olla ongelmia saada edes tämän laatuinen kuva huonolla kameralla :) Eivätkä nämä nytkään saa yhtään oikeutta tässä kuvassa :/

Minä laitoin Äitelle kaksi pannunalustaa, kaksi puupyörylää sekä pullon.

Tämän postauksen viimeinen, luukku numero 23 ja vaiohtoparina RiSa


Kirja, lasimaalaus ja materiaalipussi. Sekä tietenkin varoitus lappu, että materiaali pussi kannattaa avata varovasti :)

Huomista odotellessa.. :)