Elis. Vähän jäljessä tulevat nämä ekojen luukkujen päivitykset mutta tulevat kumminkin!
En ole itse nähnyt kovinkaan monen uusimpia päivityksiä kun jostain syystä vuodatus väittää ettei niitä ole (siis ei ilmoita niistä) mutta kuitenkin blogeissanne on uusia päivityksiä.
Purkkapötkö toimii siis kuvissa mittatikkuna kun en tulitikkua mistään nyt löytänyt.
Mutta siis asiaan.

Luukku 1, Hellun kanssa vaihdettu:


Kaksi ihanaa tyynyä! Ihanaa kun ei itseltä tuollaiset oikein onnistu.. 

Minä laitoin matkaan tälläisen:


WC setti, pyyhenippu, pesusieni, vessapaperia ja peilin pala.

Luukku 2, Jossun kanssa vaihdettu:


Pitsinen pöytäliina sekä tarjoilukulho.

Minä laitoin matkaan tälläisen:


Kranssi oveen, kaksi tähteä sekä helmi.

Luukku 3, Lorainnen kanssa vaihdettu. 1:1 kokoinen vaihto siis.


Minä sain tarvikkeet sekä ohjeet paperi enkeliin. Tuo täytyykin tehdä jossain vaiheessa kun kerkeän. Tykkään ihan sikana enkeleistä ja keräilenkin niitä. Kiitos!

Minä laitoin matkaan tälläisen:


3D kuva-arkki, kaksi kukkaa ja kaksi simpukkaa.

Sitten vielä tämänpäiväinen luukkuu numero 4, vaihdettu Ninnin kanssa.


Kaksi pientä tonttua ja kulho.  Tontut olivat erittäin hyvin pakatut mutta silti toinen oli mennyt rikki. Onneksi sen voi korjata itsekkin :)

Minun lähettämästäni paketista hukkui kuva jonnekkin.. 

Lisää odotellessa...