Luukut ne senkun vähenevät vain :/ Joka aamu on ihanaa avata uusi pieni paketti ja löytää jotain syötävän söpöä ja pientä!
Ja mikä ihme tätä vuodatusta oikein vaivaa? Onko minulla joku asetus väärin vai mitä? Kun ikinä ei ole yhtäkään uutta päivitytä, kuitenkin kun menen jonkun blogiin, on uusia kirjoituksia tullut vaikka kuinka monta. Miksei vuodatus siis näytä minulle uusimpia blogipäivityksiä? Pitää yksitellen avata jokainen blogi ja katsoa onko jotain uutta ilmestynyt -_-
Mutta nyt niihin luukkuihin.

Luukun 5 vaihdoin Hellun kanssa:


Minä sain ihanan pienen ompelusetin. Kaikki on niin pientä! Tulitikku tms. puuttuu.

Minä laitoin Hellulle tälläisen paketin:


Kaksi pala kangasta sekä kolme puupyörylää. Tänävuonna lähetin aika vähän materiaalipaketteja, sillä käärin lähes kaikki paketit johonkin mitä voi hyötykäyttää. Mutta muutaman laitoin matkaan kuitenkin.

Luukku 6 vaihto sujui Mariannen kanssa.


Itsenäisyyspäivä aiheinen tietenkin. Ihana kynttelikkö, ja niin pienikin vielä <3

Minä laitoin tälläisen paketin matkaan:


Pakettini ei ollut itsenäisyyspäivä aiheinen millään tapaa. Ei väreiltä tai teemalta. Kolme pitsiliinaa ja pannunalunen, tai miksi tuota haluaakaan kutsua.

Myös seiska luukun vaihdoin Hellun kanssa.Tämä olikin meidän viimeinen vaihtomme.


Ihana asuste setti! Kiitos!! Nämä ovatkin ensimmäisiä asusteita mini maailmassani.

Minä laitoin matkaan tälläisen paketin:


Hattu, skumppapullon korkki ja kolme printtiä. Kaksi jouluaiheista ja yksi uusivuosi aiheinen. 

Kasi luukku meni Reetan kanssa vaihtaessa.


Tämä oli sekä 1:1 että 1:12 vaihto. Eli minä sain 1:1 kokoisen luukun ja Reetta sai 1:12 kokoisen luukun.

Tälläisen meinaan:


Kylpyhuonesetti. Pyyhepino, peili, pesusieni ja wcpaperia. Tulitikku mittatikkuna.

9 luukun vaihdoin RiSan kanssa.


Ihania joulupalloja! Itselläni onkin suht. vähän joulukoristeita 1:12 koossa joten nämä tulevat tarpeeseen :) Lyijyputkilo mittatikkuna.

Vielä tämänpäivän luukku eli 10, jonka vaihdoin Ainon kanssa.


Ihana ristipistotaulu ja kukkaliina! Onkohan ristipistotyöt hirveästi vaikeampia kuin kanavatyöt??

Itse laitoin Ainolle tälläisen matsupatskun:


Tumman liilaa kangasta ja keltaista nauhaa. Paketin olin käärynyt vihreään kankaaseen ja punaiseen pörrölankaan.

Lisää luvassa taas myöhemmin..