Wau! Vähänkö olen ylpeä itsestäni. Minä, joka en ikinä neulo/ompele, enkä siitä mitään ymmärrä, tein kaksi tyynyä! Ompelin reunat ihan itse käsin. Päättelyn kanssa oli vähän ongelmaa mutta kyllähän sekin sitten jotenkin omalaatuisilla viritelmillä..

Vasemmanpuoleisen ompelin ensin, ja heti perään sitten oikean puoleisen. 

Myönnettäköön, että rumiahan ne ovat, mutta ne ovat minun tekemiäni! Vähän isoja ja ohuita ja epäsiistejähän niistä tuli. Mutta tuli kuitenkin..

Tiimarissa kävin tänään vähän alennusmyynti ostoksilla:


Alennusmyynneistä käteen jäi mm. lahjapaperia, helmiä ja kaikkea mahtavaa. Tässä vain kaksi helmi rasiaa kuvattuna. Jotka ovat pieni osa ostoksiani.

Tänään olen myös ollut ahkera, sekä 1:12 ja 1:1 paketteja on tullut paketoitua. Te jotka 1:12 paketteja saatte, koittakaa olla järkyttymättä, minä olen mailman surkein paketoija! En saa ikinä paketeista siistejä tai muutenkaan järven näköisiä. Ja nauhaa on aina kolme metriä liikaa. Koittakaa kestää.. :)