Oi voivoi. Arvatkaapa paljonko tekisi mieli heti alkaa mineillä. Eilen oli paluu 2viikon matkalta (Terveisiä Gran Kanarialta!) ja kuinka monta ihanaa kirjettä sainkaan äskön avata!!
Arvatkaapa vain huviksenne mikä insipiraatio iski kaikesta ihanasta pienestä. No mutta ihan kuin minun aikani sellaiseen riittäisi (vaikka tänään alkoikin vkl).
Pitäisi hoitaa kaikki koulutehtävät ja vielä valmistua kohta! Taitaa valmistuminen jäädä.. Tai ainakin siltä tuntuu kun ei kouluhommat yhtään inspaa.. Pitäisi vaan koittaa tsempata.

Mutta nyt niihin paketteihin!

Minä laitoin siis matkaan tälläisen:

Juu kyllä se on minun laittamani paketti. Unohdin nuo pienet lähettäjä -lappuset kirjeistä jotka lojuvat edelleen pöydälläni...

Vaihdossa olivat siis mukana ShaniQ, Jaana, AinoS, Tiina sekä Sirkka. Ja tietysti minä.
Näitä paketteja availlessa minusta alkoi tuntua että minä laitoin matkaan tuollaisen pienen kälysen paketin ja muilta tuli isot kasat vaikka mitä ihanaa!  

Aloitetaan vainna ShaninQ paketista:

Sitten Jaanan paketti:

AinoS:

Tiina:

Ja vielä Sirkka:

En nuita miniminejä pois pusseista ottanut. Pelkäsin hukkaavani ne. Huonoja kuvia mutta onpahan edes kuvia.. : D
Ihana vaihto kyllä oli! Uudestaan vaikka heti xD