Vaan eipä se minua mitenkään haittaa, että posti vähän väliä jotain kivaa sieltä kolauttelee niiden ei mukavien laskujen lisäksi : D

Askartelukirppikseltä ostin tälläisiä:

Nuita hopeisia minulla oli ennestään kultaisina joskus, mutta olen ne kaikki jo käyttänyt. Nuistahan saa vaikka mitä ihanaa!  Kansia, lamppuja, koristeita, kynttilänjalkoja. Kaikkea mahdollista!

Torstaina tuli postissa AinoS ltä ihana paketti (kauan ihmettelin että mistäs hyvästä tuo on kunnes sen avasin..)

Mietin kauan, että mistä hyvästä nyt sain paketin, mutta Aino olikin laittanut paketin tulemaan kun joku aika sitten lahjoitin itsekkin hänelle askatelutarvikkeita :) 
Paketin pääsin kuitenkin avaamaan vasta perjataina torstaisen migreenin vuoksi ja päivittämään kerkesin vasta viikonlopun rientojen jälkeen (jotka tosin vieläkin jatkuvat, lapsenvahdin merkeissä :)

Selvittiinpä tämä postaus vähillä kuvilla. Vain kaksi! 

Villa RinneApilasta puuttuu edelleen se joulukuusi.. Ja joulukuun alkuun enään kolme päivää!! 
 

 

EDIT:

Tietääkö muuten kukaan missä vielä myytäisiin posliinisia (vai keraamisia vai mitä onkaan..) enkelin pää ja käsi settejä? Siis samassa pussissa myytiäviä posliinisia enkeliä pää ja kädet paketteja? Minä ja minun selitykset..