Tässä olin jouluna poissa enkä siis siten päässyt luukkuja päivittämään. Tässä ne nyt siis tulevat, vähän jäljessä mutta tulevat kuitenkin. Minulla luukkuja oli vielä eiliseen asti.

Tässä nyt siis ensimmäisenä aatonaaton eli 23päivän luukku. Sen kanssani vaihtoi Äite.

Äiteltä tuli tälläinen ihana pieni akvaario. 

Äitelle minä laitoin kasan kukkia:

Aatton eli 24 luukun kanssani vaihtoi Jarmiina:

 

Ihanat tuolit tuoli sieltä suunnalta. Minä laitoin Jarmiinalle tälläisen paketin:

Lamppuja, pyyhenippu ja sieni, lehti ja muuta pientä. 

Aatolle  oli myös AinoSltä kirje. Sen sain erään tapetti lähetyksen mukana :) Se sisälti tälläisia ihania virkkauksia:

Värit kyllä huijaavat teitä. Oikeasti sellainen söpö oranssi ja tummanruskea.

Reetta vaihtoi kanssani viimeisen luukun, eli 25päivän luukun. Se oli tälläinen:

Ihanat pienen pienet kengät. Itse en kyllä osaa tehdä minkään sorttisia kenkiä. Miten joku voikin osata tehdä tuollaiset. Ihanat!

Minä laitoin Reetalle tälläisen paketin:

Helmiä, kangasta ja kahvitikkuja. Helmiä oli montaa eri sorttia.

 

Oikein hyvää loppu joulua kaikille! 

Kohta on uusi vuosi ja uudet kujeet! :)