Tänään on siis 18 päivä, se päivä jonka paketit olen onnistunut sotkemaan. Eli olen saanut kaksi pakettia huomiselle, Ainolta ja Emmalta. Avasin Emman paketin tänään, joten sain avata paketin sekä tänään että eilen. Mutta siis. Sain Emmalta tänään villaisen maton:

Ja tuo väri huijjaa teitä erittäin pahasti! Matto on oikeasti tumman vihreä/harmahtava. Sininen taustakin on oikeasti sellainen kirkas tumman sininen eikä tuollainen harmaa sininen. 

Minä laitoin Emmalle tälläisen paketin:

Kahvimylly, muffinssivuoka, kello, tarroja jne. Se olikin viimeinen vaihtoni Emman kanssa.

Olen tänään saanut myös aikaan jotain pieniä kokeiluja sekä maalausta.

Tämä hella on vaikka kuinka kauan odottanut tuunausta loppuun asti..

Tosin taidan ottaa nuo magneetti levyt pois, ovay aika tyhmän näköiset.. Hella näytti alun perin tältä. Paitsi että vasemmalla alhaalla on aina ollut tuo ovi, toisin kuin alkuperäisessä kuvassa. 

Maalailtua olen saanut vaikka mitä tänään tuon hellan lisäksi mutta tässä vain osa.

Kakkuvuoka maalailu kokeiluja. Vuuista piti tulla kuparin värisiä ja harmaita, mutta eipä ole kummankaan väristä maalia. Nuo valkoiset oli tarkoitus maalata vielä hopealla ja keltaruskealla päälle, mutta annoin niiden kuivua enkä vielä kerinnyt niiden päälle maalaamaan. Joten täytyypä keksiä vielä jotain miten saisi niistä oikean värisiä..

Tein myös eräänlaisia ruusukokeiluja:

Yritin keksiä sopivat lehdet noille ruusuille, mutta eipäs nuo ainakaan ole hyviä kumpikaa, joten eikun alusta aloittamaan. Se, että miten saan sopivat lehdet ruusuihin on suuri mysteeri..