Taas kolahti postiluukusta joulukalenterin kolme luukkua. Jee, joko saa avata ???

Nämä ovat Tilkkutiinalta. Itse edistyin tänään sen verran, että nyt on 12 luukun siljasta valmiita 17. Enään 8 jäljellä, hyvä minä ! : D

Kävin myöskin vähän alennusmyyntejä kiertelemässä. Löysin vaikka mitä kivaa, mutta tässäpä kaksi mineilyyn liittyvää:

Mustavalkoisia, mustia ja valkoisia nappeja. Pieniä sellaisia. Tuosta sai myös hyvän sydän muotin kun on tuollain pakattu. Minä en osaa piirtää enkä tehdä sydäntä mitenkään missään muodossa. Tuosta on luultavasti apua vähän isommissa askarteluissa..

Tämä kirja siirtyi minun omistukseeni 8eurolla. Tuolta saa vaikka miten paljon ihania ideoita (ja kaavan sydämmen piirtämiseen..)

Emoilin viimekuun astakinSusiemo/Artesaani voitti, eli sain pitää hänen kuorensa ja se sisälsi vaikka mitä ihanaa! Osallistukaa ihmeessä, Susiemo/Artesaani emoilee tämän kuun astakin :)
Tälläisen kuoren sisällön siis sain:

Kuva on huono ja sekava, koska kaikki on kuvattu yhdessä eikä erikseen. Kuori siis sisälsi; Kivalla kuviolla olevia helmiä, pensseli, kolme arkkia huopaa (vai mitä tuo on.. :D) liian monta kakkupaperia minun laskupäälleni : D, neljä tuollaista kangas suikaletta vai miksi noita 'putki mallisia' kutjutaan.. sekä katiskaverkkoa vai mitä tuo on.. : D Olen huono näissä askartelu tarvikkeiden nimissä, tulikohan siinä nyt kaikki.. No, joka tapauksessa sain kaikkea ihanaa ! : D