Tämä postaus on tutkimus matka laatikoideni syövereihin. Minulla on 4 laatikossa nukkis tavaraa, sekä neljässä korissa ja vähän siellä ja täällä. Miten niin liikaa turhaa tavaraa ? Minä vain olen totttunut säästämään kaiken turhan ja mitään ei ikinä pois...
Tässä kuitenkin kuvaa VAIN kahdesta minun laatikostani, ensimmäisessä on keskeneräisiä projekteja, ja alemmassa on kaikkea pikku krääsää mistä aina joskus innostun ideoimaan kaikennäköistä..


Minulla on suuret määrät nappeja, helmiä ja paljetteja. Niistä on pakko päästä osasta eroon...



Tässä minun nappi-helmi-paljetti kokoelmaani, jossa ei todellakaan ole kaikkia! Niitä löytyy vielä laatikon perukoilta lisää.. Eli siksi on pakko päästä osasta eroon. Se, joka bongaa ensimmäisenä kävijä laskuristani 300 kävijää, saa nappi-helmi-paljetti voiton itsellensä. Näistä (ja niistä mitä löytyy kaapin perukoilta) kokoan jollekkin siis jonkun sortin pikku paketin..

Tähän loppuun vielä yksi kysymys. Olisiko kelloon jotain fiksua ideaa miten noista, nastoista, saa tuon metallipiikin irti ? Yritin kyllä pihdeillä nyppästä sitä irti mutta ei se suostunut irtoamaan. Yritin myös katkaista sitä, mutta vaikka hirveän työn ja tuskan jälkeen meni poikki, jäi sellainen pieni törö siihen. Joten, onko hyviä ideoita?

EDIT: Piti myöskin kysyä, onko kenelläkään mitään hyvää ohjetta/vinkkiä millä tehdä itse massatankoja ? Ne on niiiiiin syötävän suloisia jokaisessa blogissa ja minulla itselläni on vain muutama ostettu massa tanko, eivätkä ne ole lähellekkään niin söpöjä....